Supportadministratör  Bli en del av Timetjek!

Supportadministratör Bli en del av Timetjek!

Arbetsbeskrivning

Timetjek är ett innovativt techbolag som digitaliserar personalhantering för företag inom bl.a. restaurang, e-handel och städ. Vi växer och söker nu en supportadministratör till vårt team i Malmö!
Som supportadministratör är du ansiktet utåt för Timetjek och ger våra kunder support i världsklass. Du hanterar inkommande ärenden via mejl, chatt och telefon och hjälper kunder med frågor om vårt system. Ärendena varierar från enkla lösningar till mer komplexa utmaningar som kräver problemlösning och analys.


Du kommer att:
✅ Ge support och vägledning till kunder inom olika branscher
✅ Hantera och följa upp kundärenden systematiskt
✅ Bygga starka relationer och bidra till hög kundnöjdhet


Vem vi söker
Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och gillar att hjälpa andra. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:
✔ Har erfarenhet av support, kundservice eller systemadministration
✔ Är lösningsorienterad, strukturerad och kommunikativ
✔ Trivs med kundkontakt och kan arbeta självständigt
✔ Kommunicerar flytande på svenska och engelska


Meriterande:
➕ Kunskap inom lönehantering, redovisning eller HR
➕ Erfarenhet av system som Fortnox, Visma eller liknande
➕ Förståelse för digital marknadsföring eller CRM-system


Vi erbjuder:
🌟 En trygg arbetsplats med härliga kollegor
📈 Möjlighet att växa och utvecklas
💰 Fast lön
📍 Heltid i Malmö
🔗 Läs mer om oss på www.timetjek.com


Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till oss. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TimeTjek AB Malmö
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2025
  • Ansök senast: 31 mars 2025

Postadress

Stortorget 13 A 3TR
Malmö, 21122

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010