Support/Helpdesk personal till Fujitsu i Östersund!

Support/Helpdesk personal till Fujitsu i Östersund!

Arbetsbeskrivning

Vi söker 1st line supporttekniker till Fujitsu! 

Om Fujitsu Arbetet
Fujitsu är ett globalt företag med tjänsteutbud inom hela IT sektorn. De söker nu en engagerad och teknikintresserad supporttekniker! Man kommer att supportera interna eller externa kunder och ha telefon och dator som arbetsverktyg. Du blir del utav ett trevligt gäng som brinner för teknikfrågor och har kul på jobbet. Här kommer du jobba med program som Office365 Officepaketet, Active directory, nätverksfrågor och Microsoft exchange. Har du tidigare erfarenhet utav just detta är det högst meriterande, se nedan.

Om dig
Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som har minst ett halvårs erfarenhet utav teknik inom Office365/Office paketet/Windows m.m.
Vi ser gärna att du har en teknisk utbildning på t.ex gymnasienivå. 
Ett brinnande intresse för teknik och service!
Flytande i svenska och engelska.

Meriterande för tjänsten  B Körkort
Citrix erfarenhet

Vid denna tjänst kommer vi lägga stor vikt vid personlighet, vi söker någon som är engagerad, entusiastisk, glad och serviceinriktad. 

Övriga villkor
Startdatum sker enligt överenskommelse. 
Vi tillämpar provanställning och därefter vid gott utfört arbete kommer provanställningen övergå till tillsvidare hos oss på Barona. Detta betyder att du kommer jobba som konsult via oss på Barona. Beroende på vilka slutkunder man jobbar mot kan skiftgång komma att vara aktuellt, t.ex. jobb på helger eller kvällar och ibland nattetid efter rullande schema. Resor kan tillkomma vid utbildningstillfällen. 

Ansök!
Låter ovanstående intressant? Sök gärna på eller innan 2020-10-02 då vi ämnar att få någon på plats så snart som möjligt! Enbart CV är ett krav och vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system.
Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Nicolás Westrup (nicolas.westrup@barona.se). 

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringsstrategi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tommy Arm
+46 708 16 42 77, +46 708 16 42 77
Jörgen Bergström
+46 (0)70 640 42 82
Johan Artursson
+46 707937283
Jörgen Bergström
+46 (0)70 640 42 82
Johan Artursson
+46 707937283
Krister Larsson
+46 (0)704537924
Krister Larsson
+46 (0)704537924
Christian Johansson
+46 701 688 636
Jörgen Bergström

Krister Larsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Repslagaregatan 6
None

Postadress

Repslagaregatan 6
Linköping, 58222

Liknande jobb


Customer Support Agent

Customer Support Agent

27 juli 2021

Technical Support Analyst

27 juli 2021

27 juli 2021