Support/Helpdesktekniker, MAC och Iphone

Arbetsbeskrivning

Help at Work är bemannings- och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ?ja just det ?hjälp på jobbet.Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.Vi ses!Arbetsuppgifter Help at Work söker för kunds räkning en support/helpdesktekniker med kunskaper inom MAC och Iphone.Arbetet består av användarsupport över telefon och mail och vanligt förekommande arbetsuppgifter är exempelvis kontoadministration, maillösningar, lägga upp nya användare, mappa Iphone etc.Då det ofta är hög arbetsbelastning i supporten är det viktigt att du stresstålig och har mycket god prioriteringsförmåga.Tjänsten är på heltid, du kommer till en början att arbeta dagtid men på sikt kan det bli aktuellt med skifttjänstgöring. Vi söker dig som: Har teknisk utbildning på minst gymnasial nivå Har mycket goda kunskaper i MAC och Iphone Har ett brinnande tekniskt intresse och viljan att lära dig nya saker Talar och skriver obehindrat på svenska Som person är du prestigelös, stresstålig samt har mycket god problemlösnings- och prioriteringsförmåga.Du kommer att anställas av Help at Work men arbeta hos vår kund med placering i centrala Stockholm Intresserad? http://www.helpatwork.se/displayjobs.aspx?hrl=2KV2cM0uY8zQinrealaCqksVcRQ==&Classifieldid=317 Urval och intervjuer sker löpande så sök tjänsten redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HELP AT WORK SWEDEN AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 december 2010
  • Ansök senast: 9 januari 2011

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024