OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på Sveriges snabbast växande IP-telefonioperatör? Cellip är lite enklare, lite mer service och lite billigare när det gäller kommunikationslösningar för företag. För mer info om oss: www.cellip.com Vi söker till vår supportgrupp dig som vill utvecklas i takt med ett expansivt företag på en växande marknad för IP-telefonitjänster. I arbetsuppgifterna ingår att agera teknisk support mot slutkund och/eller att hantera icke-tekniska kundserviceärenden. Kommunikation med kunder sker via telefon, e-post och chatt. Även uppföljning av befintliga kunder via telefon kan ingå i tjänsten. Vi vill också att du aktivt deltar i förbättringsarbete och kunskapsöverföring. För att passa för tjänsten bör du vara noggrann, serviceinriktad och initiativtagande. Du ska ha lätt för att kommunicera med olika typer av människor, inge förtroende och vara intresserad av teknik. Beroende på intresse och tidigare erfarenhet kan tjänsten ha tyngdpunkt antingen på teknisk support eller kundservice och administration. Vi eftersträvar en blandad sammansättning av supportgruppen och ser gärna dig som är lite äldre som sökande. Vi erbjuder dig: Utvecklingsmöjligheter Utbildning Vara en viktig del av ett högpresterande team Sköna arbetskamrater Arbetstid Tjänstens omfattar 40 schemalagda timmar dagtid 08-17 mån-fre med 1h lunch. Rapportering Du rapporterar till Cellips supportchef. Ersättning 16 - 17 500 kr/mån i fast lön beroende på kompetens och tidigare erfarenhet. Ansökningsprocess Du ansöker via formuläret på http://www.cellip.com/sv/06_about_cellip/lediga_jobb/se.html. Ingen annan process kommer att följas upp.
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO Stefan Kolmodin