OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Länsteknik söker Supportmedarbetare
Arbetsuppgifter
Till vår helpdesk Teknikakuten söker vi kommunikativa supportmedarbetare. Arbetsuppgifterna är att ta emot ärenden via telefon och webb samt utreda och åtgärda dessa. Löpande administrativa uppgifter ingår.
Bakgrund
Bred kompetens inom IT/MT, telefoni och kunskaper i Active Directory, Windows XP. Erfarenhet från supportverksamhet är ett krav. Vana att delta i projektarbete och utredningar värdesätts. Meriterande är även god kännedom om landstinget och erfarenhet av landstingets IT/MT-system.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker en strukturerad och drivande person som självständigt kan genomföra och följa upp aktiviteter och uppdrag. Du ska kunna prioritera och samtidigt se helheten. Du är serviceinriktad, pedagogisk och har god samarbetsförmåga.
Vi ser gärna högskoleutbildning eller att du förvärvat efterfrågad kompetens på annat sätt. Utbildning och erfarenhet inom support meriterande.
Anställningsfakta
Tjänsten innebär tillsvidareanställning eller allmän visstidsanställning på heltid med placering vid Sunderby sjukhus. Provanställning tillämpas. Tillträde enligt ö k. Individuell lönesättning tillämpas. Resor förekommer i tjänsten.
Varje medarbetare anställs med en grundkompetens till Länstekniks kompetenscentrum. Alla medarbetare kommer att jobba med resurskontrakt mot olika uppdragsgivare inom Länsteknik, där även tidrapportering är en självklar del. Uppdragen fördelas löpande ut på olika medarbetare. Det finns inga avdelningsgränser och kompetensgränser utan det är verksamhetens behov som styr resursfördelningen inom Länsteknik.