Supportmedarbetare/tekniker

Arbetsbeskrivning

REKRYTERINGSTRÄFF AF Luleå 2010-03-04 kl 13,00 i lokal Skeppet:

Till vår helpdesk Teknikakuten söker vi kommunikativa supportmedarbetare. Dina arbetsuppgifter blir att ta emot ärenden via telefon och webb samt utreda och åtgärda dessa. Löpande administrativa uppgifter ingår.
Bred kompetens inom IT/MT (Medicinsk teknik), telefoni och kunskaper i AD, Windows XP. Erfarenhet från supportverksamhet är ett krav. Vana att driva och delta i projektarbete och utredningar värdesätts. Meriterande är även god kännedom om landstinget och erfarenhet av landstingets IT/MT-system.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker en strukturerad och drivande person som självständigt kan genomföra och följa upp aktiviteter och uppdrag. Du ska kunna prioritera och samtidigt se helheten. Du är serviceinriktad, pedagogisk och har god samarbetsförmåga.
Vi ser gärna högskoleutbildning eller att du förvärvat efterfrågad kompetens på annat sätt. Utbildning och erfarenhet inom support är meriterande.
Tjänsten kan innebära arbetspraktik före anställning.
Tjänsten innebär tillsvidareanställning på heltid med placering vid Sunderby sjukhus. Tillträde enligt ö k. Individuell lönesättning tillämpas. Resor förekommer i tjänsten.
Varje medarbetare anställs med en grundkompetens till Länstekniks kompetenscentrum. Alla medarbetare kommer att jobba med resurskontrakt mot olika uppdragsgivare inom Länsteknik, där även tidrapportering är en självklar del. Uppdragen fördelas löpande ut på olika medarbetare. Det finns inga avdelningsgränser och kompetensgränser utan det är verksamhetens behov som styr resursfördelningen inom Länsteknik.

Kompetensord för tjänsten är exempel

Sammanfattning

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010