Supportspecialist med ITIL-kunskaper

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har arbetat med first line support och är van att arbeta enligt ITIL


ARBETSUPPGIFTER

I arbetsuppgifterna ingår att via telefon, e mail och remoteverktyg hjälpa användare med deras IT relaterade problem. Det handlar bland annat om att hjälpa till med system, utrustning, behörigheter och beställningar. Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystem.


ERFARENHET/KOMPETENS

Erfarenhet från arbete i någon IT-support är ett krav, minst 1 år. Du har erfarenhet och kunskaper i Exchange, Active Directory, ITIL, Windows XP, Windows 7, skrivare och mobiltelefoni.


PERSONLIGA EGENSKAPER

Du är positiv, driftig och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det viktigt att du är social och gillar kontakten med olika typer av människor. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


ATRIVO

Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.

Som anställd hos Atrivo finns det stora möjligheter till utveckling. Vi arbetar med stora välkända företag och erbjuder löpande utbildning. Du blir en del av ett kompetent företag med goda framtidsutsikter.

Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du vill vara.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atrivo AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 22 november 2013

Postadress

BOX 570
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024