Supportspecialist Service Desk

Supportspecialist Service Desk

Arbetsbeskrivning

För vår kund söker vi Supportspecialister Service Desk.
Uppdrag
Ta emot, registrera, lösa ärenden via telefon.

Bakgrund
Kund har många mantidsuppdrag som de får in pengar för resten av året. De tar i dagsläget av deras linjeverksamhet, men de måste få in extra resurser för att kunna leverera både deras linjeuppdrag samt projekttid.

Profil
Kund söker konsulter som är strukturerade och har en självgående körning. Är flexibla, engagerad med en analytisk förmåga. I tjänsten kan det förekomma resor med regionens färdmedel.

Krav
Minst 1 års erfarenhet av första linjens IT-support
Vara systematisk, noggrann och van att arbeta efter rutiner och processer.


Meriterande
ServiceNu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Moderna Consulting AB
  • 7 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Postadress

Skaraborgsvägen 80
Borås, 50630

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010