Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

En unik arbetsplats behöver förstärka med en unik medarbetare! Den person som söks till IT-avdelningen kommer främst att arbeta med Supportärenden i första ledet.Supporten ges via telefon, mail eller på plats.Vår uppskattning är att telefonsupporten omfattar ca 20% av arbetstiden.Då vår verksamhets omfattar ett brett spektra inom IT-området, systemteknik, nätverk, systemförvaltning och support samtidigt som vi arbetar med personliga och individuella utvecklingsplaner för medarbetare inom IT-avdelningen, finns goda möjligheter till personlig utveckling inom hela IT-området för rätt person.Den vi söker kan ha följande profil: -Har vana från att hjälpa slutanvändare via telefon, med minst tre års erfarenhet från arbetsområdet -Då vår verksamhets även riktar sig mot andra delar av Capiokoncernen är det en fördel om engelskan fungerar relativt smärtfritt.-Vi arbetar i Windowsmiljö, därför är det ett plus om Du behärskar den miljön.-Har goda nätverkskunskaper (TCP/IP, trådbundet och trådlöst) -Vi vill gärna ha en medarbetare som kan ta egna initiativ -Gillar att jobba -Men framförallt förstå de speciella krav, som ett sjukhus IT-miljö är, med många olika applikationer samtidigt som det ibland är en relativt låg datamognad hos de anställda.Därför kommer vi att prioritera sökande med ett pedagogiskt intresse, som har en förmåga att förmedla lösningar och sammanhang på ett begripligt sätt.Vår arbetsplats har idag ett gäng glada och engagerade medarbetare som trivs på arbetsplatsen, detta klimat vill vi fortsätta att värna, därför vill vi att du är öppen och social i kontakterna med medarbetare och kunder Capio S:t Görans Sjukhus ingår i en av Europas ledande privata vårdkoncerner, Capio AB, och är det första akutsjukhuset i Sverige med en privat ägare.

Sammanfattning

Liknande jobb

2 juli 2009

2 juli 2009