Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Kundcenter, Kundservice IT, Jönköping

På IT-centrums Kundcenter jobbar vi med att stödja verksamheten med support inom IT, telefoni och inköp. Vi stärker nu vår första linjes support för IT-frågor med två supporttekniker.

Omfattning
En tillsvidare anställning och en tidsbegränsad anställning på 12 månader. Tillträde enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter
En stor del av din tid ägnas åt problemlösning i nära kontakt med våra kunder och i samverkan med andra IT-specialister.

Din kompetens
Vi söker dig som har högskoleutbildning inom IT eller motsvarande. Du har systemförståelse och tidigare erfarenhet från drift och support. Som person tar du gärna egna initiativ och trivs med utmaningar. Du har god samarbetsförmåga, är serviceinriktad och noggrann.

Frågor och ansökan
För mer information kontakta enhetschef Tomas Lundberg 0705-19 56 32. Facklig företrädare för Vision är Anna Flodin 036-32 42 97.
Välkommen att söka jobbet via länken nedan. Sista ansökningsdag är 20 augusti.

IT-centrum har ett samlat ansvar för Landstingets IT-verksamhet. I ett nära samarbete med våra kunder medverkar vi till att Landstingets verksamheter utvecklas och stöds med bra IT-lösningar. Vi är idag cirka 130 medarbetare som arbetar processinriktat i ett verksamhetssystem. Vi är placerade i Jönköping, Eksjö och Värnamo. Vi är kvalitetscertifierade enligt SS-EN ISO 9001:2008 och miljöcertiferade enligt SS-EN ISO 14001:2004

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Landstinget i Jönköpings län -
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön. Kollektivavtal finns.
  • Tillsvidare, 100%, Tillträde 2013-09-01
  • Publicerat: 1 juli 2013

Besöksadress

Husargatan 4
None

Postadress

None
-, -

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010