OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nya medarbetare till vår telefon support. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kundservice, teknisk rådgivning och support gällande hårdvara, mjukvara och elektroniska tillbehör. Din entusiasm och vilja att hjälpa kunder via telefon och e-mail är viktigare än din formella utbildning. Har du tidigare erfarenhet från servicebranschen är det en merit, samt om du talar något annat nordiskt språk. Du är serviceinriktad, effektiv, stresstålig och positiv till nya utmaningar. Ett krav är att du talar och skriver mycket bra Svenska och Engelska. Du tycker också om att arbeta i grupp. Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Intervjuer sker löpande. SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare. Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 51000 anställda och 45 verksamheter globalt. Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland och Odense i Danmark. Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden. Vi ser fram emot Din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen