Supporttekniker i Sandviken

Supporttekniker i Sandviken

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi 2 stycken supporttekniker till vår kund i Sandviken.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid som startar den 1/2 och pågår fram till den 19/6 - 23 med goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som supporttekniker kommer du främst arbeta i första linjen som hanterar support via telefon, mejl och ibland direkt kontakt med användaren på plats på kontoret. Du kommer arbeta tillsammans med övriga supporttekniker som ingår i funktionen Servicedesk. Andra arbetsuppgifter som förekommer:

- Felsöka, prioritera och lösa inkomna ärenden på PC/Klient, nätverk och applikationer

- Konto och behörighetsadministration, installation av program samt diverse kommunikationsproblem

- Säkerställa korrekt dokumentation av ärenden

- Följa rutiner kring ärendehantering och incidenthantering

- Föreslå och genomföra ständiga förbättringar inom området

- Användarsupport via telefon, mejl, fjärrstyrning och on-site

Dina kvalifikationer

- Grundläggande kunskaper om Windowsplattformen och M365

- Erfarenhet av support kring mobila enheter

- Goda felsökningskunskaper i Windowsmiljö och på PC med kringutrustning och skrivare

- Erfarenhet av kontohantering och behörighetsadministration i Active Directory

- Grundläggande kunskaper i nätverk och hårdvara

- God dokumentationsförmåga

- Kunna kommunicera svenska obehindrat, i tal som skrift

- Relevant utbildning eller motsvarande och hög kompetens inom offererat område

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jimmy Rosén, Jimmy.Rosen@Bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 december 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010