Supporttekniker med Kundfokus

Arbetsbeskrivning

Är du vår MacGyver?

Om oss:
Vi är en av de större försäljarna inom datorer idag.Företaget grundades hösten 2007 och mycket har hänt sedan dess.Vi sätter alltid kunden i fokus och vårt mål är att aldrig ha en missnöjd kund.Detta har vi levt upp till hitintills - vi har fått 9.5 av 10 möjliga poäng på b.la <http://b.la>.Prisjakt.

Varför just Dig?
2007 var det bara två anställda, idag är vi cirka 10 fantastiska
människor som har roligt tillsammans.Men vi känner att just Du saknas.Någon som kan hoppa in där det behövs och kan ta initiativ när du ser att något behöver göras.Vi är ett litet företag med högt i tak och jag vet att Du kommer trivas hos oss.

Om Dig
Du är en glad person som gillar folk.På fritiden spelar du gärna
datorspel eller meckar med ditt nya grafikkort.Du kan lite HTML ochsjälvklart har du byggt en dator och slutat vara en n00b.
Det kan till och med vara så att du någon gång behövt reklamera en varadu köpt någonstans.När du går därifrån har du fått en ny vara och dessutom något som plåster på såren.Varför?tänker du nu - jo det ä renkelt!Har du klarat av det, har du det mesta som krävs.Du är serviceminded, bra på att förhandla och är troligtvis charmig med.Vi letar efter dig som förutom ovannämnda har en fantastisk telefonröst, en massa anammaoch är flexibel (tänk ninja!).

Om jobbet
Ditt arbete kommer främst att innefatta att besvara telefonsamtal och epost från våra kunder, men vi ser gärna att du inte har något emot att göra annat också.Har du erfarenhet av försäljning / kundtjänst ser vi det som ett stort plus.


Skicka din ansökan till oss snarast, då tjänsten ska tillsättas
omgående.Ansökningen skickas via epost eller vanligt brev.Intervjuer
hålls vecka 15 -- 16.

Brev:
Skiffervägen 20

E-post:

Frågor via telefon:

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BilligTeknik
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 april 2010
  • Ansök senast: 23 maj 2010

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010