Supporttekniker sökes till Nordlo i Jönköping

Supporttekniker sökes till Nordlo i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Kom och jobba med oss och bli del av vår resa mot att bli nordisk ledare inom IT-branschen!

 

Bli del av vårt kundstöd i Jönköping:

Nu har du möjlighet att bli del av vårt härliga kundstödsteam i Jönköping.

Vi finns till för att underlätta våra kunders vardag med små som stora IT-relaterade problem. Är du engagerad i IT-frågor? Trivs du med att ha kontakt med kunder? Är du bra på att förklara hur teknik fungerar så att en vanlig användare förstår? Då är rollen perfekt för dig.




Din profil:

För att lyckas i din roll i vårt kundstöd krävs det att du:

- Har brinnande intresse för IT
- Har tålamod och arbetsglädjen att hjälpa kunderna med teknikproblem
- Ser tekniska problem som en utmaning och en chans att utvecklas
- Kan förklara både enkla och komplicerade utmaningar på ett lättförståeligt sätt
- Gillar högt tempo och ser fram emot att komma till ett härligt gäng med högt i tak
- Vill utvecklas i samma takt som tekniken
- Har ambitionen att våra kunder alltid har fungerade och bra IT-miljö
- God kännedom om IT-lösningar i allmänhet

 

Vi erbjuder dig:

På vårt kontor i Jönköping är vi ett team på ca 45 personer som består av affärsutvecklare, systemtekniker, servicetekniker, erfarna IT-konsulter, digitala strateger, kundstöd och administrativ personal. Tillsammans ser vi till att våra kunder får IT-lösningar som gör dem konkurrenskraftiga i dagens digitala värld. Vi har ett nära partnerskap med våra kunder där alla medarbetare är med och bidrar. Du kommer att vara del av ett mindre, engagerat kundstödsteam och där du har möjlighet till personlig utveckling.

Vi vill vara bäst i branschen på att ta hand om våra medarbetare och det gör vi genom delaktighet, personligt ansvar och utveckling. Vi bygger vår starka lagkänsla på täta samarbeten, moderna IT-lösningar och arbetsglädje. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i Jönköping.

 

Om Nordlo

Nordlo är en IT- och digitaliseringspartner i Norden, som med stark lokal närhet till kundens verksamhet genom lokala entreprenörer, levererar högkvalitativa lösningar inom molntjänster, infrastruktur och digitalisering. Samtidigt har man tillgång till koncernens samlade kompetens, affärsvolym, rikstäckande leveransförmåga och partnersamarbeten. Nordlo hjälper såväl nationella som internationella organisationer, oavsett storlek, att digitalisera sina verksamheter.

Våra viktigaste mål är att ha branschens nöjdaste kunder och medarbetare och våra mätningar visar att både kunderna och våra medarbetare älskar att jobba med oss. Nordlo har drygt 740 medarbetare på 41 orter i Sverige och Norge med en årlig omsättning på 1,4 miljarder.

 

Naturligtvis Nordlo

För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan.

 

Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande:

- Stor delaktighet och möjlighet att påverka
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett starkt och närvarande ledarskap
- En god balans mellan arbetstid och fritid

Är du nyfiken på att veta mer? På vår hemsida kan du läsa om vår verksamhet, kunduppdrag och våra medarbetare.

Kontaktperson: Stefan Tedlert

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Syd, Jönköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2022
  • Ansök senast: 3 april 2022

Liknande jobb


3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024