Supporttekniker till vårdbolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som IT Support på vårdbolaget blir du en del av ett tekniskt team som värderar positiv stämning och en god arbetsmiljö. Teamet har ett tätt samarbete och jobbar gemensamt för att nå uppsatta mål. För att trivas i supporten bör du dela intresset för IT och får gärna ha en bakgrund inom sjuk- eller tandvård, då du i det dagliga arbetet kommer i kontakt med både termer, begrepp och program kopplade till vård och tandvård.
Arbetsuppgifter
Hantera beställningar, tekniska frågor och felanmälningar som inkommer från bolagets medarbetare via telefon, mail och besök.
Analysera problem och felsöka incidenter i samråd med IT-avdelningen gällande applikationer.
Agera IT-support gällande felsökning och incidenthantering som kräver en grundläggande förståelse för IT och ett IT-mässigt tänk.

Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av att arbeta i IT support, felsökning av både hård-och mjukvara.
Har en grundläggande teknisk förståelse inom nätverk och server.
Skriver och talar obehindrat på svenska, då språket används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet eller kunskap inom medcinskteknisk utrustning.

Ansökan
För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Linden-IT och uthyrd som konsult med chans till övertag av kund.
Vårt Talent Acquisition team ser gärna att du som söker har goda referenser samt ett välarbetat CV där du specificerat tidigare kunskap och/eller utbildning inom området. Visa gärna ditt intresse så snart som möjligt då vi intervjuar löpande.
Vi välkomnar alla sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom vi vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i vårt arbete. Vi tar endast emot ansökningar via vårt system.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Linden-IT AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 13 februari 2025
  • Ansök senast: 14 mars 2025

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010