Supporttekniker/First line-support

Arbetsbeskrivning

Som supporttekniker/first line-support kommer du hantera olika ärenden som inkommer till helpdesk. Du har känsla för god service och ger hjälp och stöd per telefon och mail till användare som har problem med sina datorer, telefoner och/eller system. De problem du inte kan lösa skickar du vidare till rätt person internt. I jobbet igår även att installera klienter och program. Inom gruppen finns ett rullande beredskapssystem, där du kommer att ingå. Vi ser gärna att du arbetat i en liknande roll och har en dokumenterad erfarenhet av att hålla IT-system i drift på en IT-avdelning eller motsvarande. Högskoleutbildning med datainriktning eller annan relevant utbildning är en stor fördel.

Förutom att det är viktigt att du har känsla för support och IT, är det ett krav på att du är kunnig inom Windows, Office och Active Directory. Det är en fördel om du har erfarenhet av ITIL, Windows servrar, SAP eller annat affärssystem, ärendehanteringssystem och SharePoint samt. Svenska och engelska i tal och skrift.

Urval sker löpande, sök därför redan idag!

Smurfit Kappa i Sverige täcker hela kedjan från papperstillverkning till design och produktion av säljande, praktiska och innovativa förpackningar och produkter i solid- och wellpapp. Vi är ca 850 anställda inom produktions- enheter och säljkontor i Sverige, varav 230 i Eslöv. Worldwide är vi omkring 45,000 anställda i 34 länder med en omsättning på 8,1 miljarder 2015.

Kontaktpersoner på detta företaget

Design & Innovation Manager Lube Belokozovski
0413-68058
Sonya Carlsson
0345-48252
Personalchef Lisbeth Malmgren
0413-680 20 070-5568020
IT-Chef Anders Mether
0413-68128
Design & Innovation Manager Lube Belokozovski
0413-68000
IT-Chef Anders Mether
0413-68128
Chef Design & Innovation Lube Belokozovski

Sammanfattning

Besöksadress

Brännögård
None

Postadress

None
TORUP, 31497

Liknande jobb


14 maj 2024

14 maj 2024