OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telavox är en ny, pigg och framgångsrik IP-telefonioperatör. Enligt de senaste mätningarna är Telavox störst i Sverige med 20% av företagsmarknaden. Vi är ett ungt företag och sitter i lokaler i centrala Lund.
Arbetsuppgifter
Telavox söker en supporttekniker till sitt supportteam. Som en del i supporten kommer du att vara Telavox representant i den dagliga kontakten med våra kunder och partners. Du ger våra kunder service och support i frågor gällande kunders IP-telefon, samt felsöker (nätverks)problem som kan uppstå i samband med IP-telefoni. Du deltar till viss del i utvecklingsarbetet av Telavox egenutvecklande telefoniplattform, samt hjälper till med administrativ support.
Utbildning/Erfarenhet
För att göra ett bra jobb krävs följande
- Förmåga att kommunicera med kunder
- Kunskap om nätverk och IP
- Erfarenhet av att konfigurera hårdvara till nätverk
- Problemlösningsförmåga
- Erfarenhet av Unixbaserade operativsystem
- En positiv och serviceinriktad attityd
- Att du klarar av att arbeta med flera arbetsuppgifter samtidigt i ett högt tempo
Vi tror att du är en ung person med ett dator- och nätverksintresse. Vi förväntar oss inte att du har tidigare branscherfarenhet utan söker dig med stor potential och som är villig att lära. Ett gediget tekniskt intresse kombinerat med ett serviceinriktat sätt är viktigt för att trivas i denna arbetsroll.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-622 00 10
HR-assistent Monika Tahiraj
46406220057
HR-assistent Monika Tahiraj
040-6220057
Mikael Wirén
040-6220032
HR-ansvarig Mikael Wirén
040-6220010
HR-specialist Monika Tahiraj
46406220057
Salgschef Lars Kristian Jensen
+45 5377 1630
Dick Wallin
08-12131406
Regional Sales Manager Christoffer Carpvik
0363300833