Supporttekniker/Onsite-tekniker

Supporttekniker/Onsite-tekniker

Arbetsbeskrivning

Vi är ett framgångsrikt och nytänkande konsultföretag specialiserade på roller inom IT. Vi arbetar med seniora konsulter, där kompetens, kvalitet och människa står i centrum. Nu stärker vi upp teamet och söker dig som vill vara med att skapa din och vår framtid på Acely. För oss är våra medarbetare det viktigaste vi har och här erbjuder vi dig en arbetsplats som präglas av hög kompetens, engagemang och som är snabba till beslut och förändring. Jobba med kollegor i världsklass, i en kultur som genomsyras av omtanke, glädje och personlig utveckling.

Vi söker fler supporttekniker som drömmer om en karriär inom IT och som vill hamna på en arbetsplats där vi verkligen satar på dig som anställd!

Dina arbetsuppgifter

För att vara framgångsrik i tjänsten tror vi det bra om du har erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem, support av Officeapplikationer, Windows, MS 365, nätverksrelaterade problem, TCP/IP samt administrera behörigheter och rättigheter i Active Directory. Beroende på din erfarenhet och kompetens kan du arbeta inom first line eller second line, samt Onsite med ärenden som kräver hands on. Vi söker dig med både kortare eller längre erfarenhet inom IT och support. Ingen dag kommer vara den andra lik och du kommer få arbeta med allt från support via telefon och mail till support onsite hos slutanvändare.



Vem är du?

Engagemang och driv är A och O! Vi söker dig som har erfarenhet att arbeta som supporttekniker eller motsvarande roll sedan tidigare i en Microsoftbaserad miljö. Har du en utbildningsbakgrund inom IT är det ett stort plus. Du bör även ha erfarenhet av administrering i Active Directory och möjlighet att snabbt kunna sätta dig in i nya IT-miljöer och system. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du social, kommunikativ och trivs med att hjälpa användare. Vidare är du duktig på att kommunicera med personer på olika kunskapsnivåer. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt.

Du har kunskaper inom:

- Active Directory

- Microsoft 365

- Ärendehanteringssystem, så som ServiceNow eller liknande

- TCP/IP

- ITIL

- Fjärrstyrning

Välkommen med din ansökan! Du är en viktig del i vårt vinnande lag!

Varför Acely?

Acely är en av Sveriges främsta leverantörer av konsulter och kompetens inom IT och Tech. Vi har sedan 2012 fått företag och personer att växa genom att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Vi jobbar i hela Sverige men har vår utgångspunkt i Stockholm. Genom vår specialistkunskap skapar vi jobbtillfällen och bidrar till framtidens teknologi.

Allt vi gör bottnar i ett starkt personligt engagemang, där våra kunder och konsulter utgör kärnan. Vi bygger långsiktiga relationer och tror på tydlig kommunikation, tillförlitlighet och väl utvecklade processer.

Vi är inget vanligt konsult- och rekryteringsföretag. Vi sätter kompetens, kvalitet och människa i centrum och det vill vi ska märkas. Står du redo för nästa steg i din karriär eller har du siktet inställt på att utveckla dig inom något specifikt område? Då tycker vi att du ska höra av dig, för hos oss tar du plats i en utvecklingsresa där du blir en viktig del i vårt vinnande lag.

Jag vill bli en del av Acely!

Om du tycker det låter intressant välkomnar vi dig med din ansökan snarast!

Ytterligare frågor? Kontakta Sofia Lundgren, Talent Acquisition Manager, sofia.lundgren@acely.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Olin Hall

Cecilia Wiborg
073-5227084
Linda Olin Hall

Hanna Malmenbratt
0735227082
Linda Olin Hall
073 522 70 83
Hanna Malmenbratt
073-5227082
Malin Åkesson

Marie Jensen
073 522 70 84
Sanna Åhström

Marie Jensen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Total Resurs AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 20 maj 2022

Besöksadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr, Solna
None

Postadress

Gustav III:s Boulevard 46, 8tr
Solna, 16973

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024