OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svea Ekonomis callcenter består av 29 agenter som besvarar ett stort antal telefonsamtal från kunder, gäldenärer och myndigheter varje dag. Vi söker nu mer personal till vårt callcenter i Åseda för att utöka bemanningen.
Arbetet som agent innebär att besvara frågor om inkassoärenden, fakturaärenden, parkeringsärenden, etc.
Vi behöver dig som är duktig på att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Du ska tycka om pulsen i ett callcenter och veta vad det innebär att hantera ett stort antal telefonsamtal. Du behöver inte kunna vår verksamhet men det är ett plus om du har arbetslivserfarenhet och ser det som en självklarhet att ta ansvar för det resultat som vi tillsammans åstadkommer. Har du dessutom arbetat i ett callcenter tidigare är det en stor fördel.
Det är dessutom en stor fördel om du kan fler språk än svenska och engelska, t.ex. tyska, danska, norska, holländska, finska.
Anställningarna avser en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Intervjuer kommer ske löpande och möjlighet att starta en anställning i början av juni är ett krav.
Ansökan ska skickas via mail till rekryteringCC@sveaekonomi.se
Om du undrar något om tjänsten är du välkommen att ringa Markus Karlsson, gruppchef på 08-5149 3146.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Markus Karlsson
08-51493146
Markus Karlsson
08-51493146
Gruppchef Markus Karlsson
08-51493146
Gruppchef Callcenter Markus Karlsson
08-51493146