OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ONE Contact är ett Customer och Contact Service Center (CCSC) företag med kontor både i Malmö och Barcelona, som utvecklar kundkommunikation för ledande företag och organisationer i Skandinavien. Vi arbetar med outsourcing av kundservice och marknadsanalys m.m.
Vi söker
Vi växer och utökar vårt kundservicecenter i Malmö och söker därför dig som är redo för nya utmaningar i en dynamisk arbetsmiljö där vi arbetar målinriktat, med kunden i centrum. Vi ser gärna att du har en social och öppen personlighet och inte är rädd för att ta första kundkontakten.
Dina arbetsuppgifter
- Arbeta med försäljning och support i inkommande samtal
- Hantera e-post och chat från kunder
- Administrativa uppgifter
Krav
- Datorvana
- Flytande muntlig Svenska och Finska
- Skriftlig Svenska
- Skriftlig Finska (inte krav, men mycket meriterande)
Vi ser gärna att du kan arbeta självständigt i ett högt tempo för att uppnå dina personliga mål samtidigt som du är en lagspelare som hjälper till att höja teamet.
Tjänster är till största del förlagd vardagar med någon helg i månaden. Vi har kollektivavtal och ett lönesystem med fast lön samt ett givande provisions system.
Vi har löpande rekrytering, skicka in din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Henrik Toftblad Holmgren
0735 170 175