OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svenskt modeföretag söker noggrann administratör Wedins Skor & Accessoarer är en ledande aktör inom segmentet skor och accessoarer.De har ett flertal moderiktiga varumärken och över 170 konceptbutiker runt om i Norden.Verksamheten drivs i tre affärsområden genom de helägda kedjorna Wedins, Accent och Rizzo.Som administratör kommer Du att arbeta på företagets huvudkontor i Alvik, Stockholm. Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta på företagets inköpsavdelning med administrativa uppgifter.Arbetet innebär att lägga upp artiklar i datasystemen, lägga in orders samt fota och hantera prover.I stort fungerar Du som assistent till en av företagets inköpare och stöttar denne i sitt arbete. Arbetets omfattning: Start omgående, uppdraget pågår tom 31/10 och är på heltid. Kompetenskrav: Du har någon form av administrativ erfarenhet, exempelvis registrering samt en mycket god datavana. Personliga egenskaper: Du är en noggrann och strukturerad person som känner ansvar för ditt jobb och trivs med att arbeta självständigt.Du är administrativt lagd samt har ett sinne för siffror och detaljer.Vidare är Du en social, positiv och engagerad medarbetare som trivs med att ha glada och trevliga människor omkring dig! Intresserad?Skicka Din ansökan snarast då urval sker löpande. Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.