Svensktalande resekonsult i Malaga

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av Reseindustrin och Amadeus och letar efter en ny utmaning? Då har vi den perfekta tjänsten för dig i soliga Malaga!
Vi letar efter erfarna reserådgivare som kommer att representera ett multinationellt företag inom reseindustrin. Du kommer att få löpande utbildningar och feedback för att kunna stärka din karriär inom reseindustrin. Företaget erbjuder ett stabilt projekt, attraktiv lön samt ett schema där du kommer att arbeta blandade tider (dag och natt) utifrån ett satt skift varje månad (24/7).
Du kommer att agera som kunders första kontakt när de ringer in till företaget och du kommer därav att vara ansvarig för att säkerställa en kundupplevelse av världsklass. Dina huvuduppgifter kommer innebära att svara på e-mails, meddelanden och telefonsamtal från företagskunder kunder över hela världen, dag som natt. Därför behöver du vara bekväm med att kunna arbeta 24/7 skift. Du kommer assistera kunderna i att finna lösningar och säkerställa att deras bokningar samt ombokningar går så smidigt som möjligt.


Kvalifikationer:
-Flytande språkkunskaper i Svenska
-Du har bra engelska språkkunskaper
-Du har minst två års erfarenhet inom GDS
-Du har erfarenhet inom reseindustrin
-Du är bra på att kommunicera och lyssna
-Du är lösningsorienterad
-Du är positiv och motiverad som person
-Kunskap inom e-ticketing anses som en fördel

Som person så ser vi gärna att du har du ett positivt förhållningssätt som hjälper dig hantera kluriga kundutmaningar. Du har erfarenhet från reseindustrin, och du kan enkelt vända ett problem till en smidig lösning. En förutsättning är att du har minst 2 års erfarenhet att arbeta med något Global Distribution System (GDS), helst Amadeus. Det är meriterande om du har erfarenhet av e-ticketing.

Förmåner
-Attraktivt lönepaket
-Betald utbildning
-Professionella utmaningar och karriärmöjligheter inom kundtjänst
-En modern och internationell arbetsmiljö


Genom utveckling och förvärv, har vår kund idag blivit en stark global ledare med 50 000 anställda inom outsourcade affärsprocesser (BPO). De fortsätter att specialisera sig inom kundupplevelse men möjligheterna sträcker sig över röstdrivna, sociala och digitala kanaler. Företagets outsourcade tjänster har också expanderat till att omfatta betalningshantering, försäljning och marknadsföringstjänster. De skapar kundupplevelser på uppdrag av några av världens mest progressiva varumärken och genom deras erbjudande om transformativ outsourcing kan de driva resultatförbättringar, ge en verklig och varaktig förändring i kundernas verksamhetsmodeller och leverera väsentliga finansiella fördelar. Idag leds verksamheten fortfarande av deras två grundare och deras entreprenörsanda genomsyrar hela företagskulturen.

Skicka ditt engelska CV till maja@nordicjobsworldwide.com för att ansöka.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Jobs Worldwide AS
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2020
  • Ansök senast: 12 november 2020

Postadress

Ovre Slottsgate 15B
None

Liknande jobb


Utbildningsansvarig/Area Manager

10 maj 2024