SVERIGES BÄSTA ARBETSPLATS SÖKER GLÄDJESPRIDARE

Arbetsbeskrivning

Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag som grundades 2008. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag. Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna säljaren i fokus.
Under 2012 blev Key Solutions utsedda till Sveriges bästa säljbyrå och i år blev vi utsedda till en av Sveriges bästa arbetsplatser både 2013 och 2014 av Great Place To Work Institute. Bolaget omnämns också frekvent inom media som ett sunt och framgångsrikt företag med nöjda medarbetare.
I företagsgruppen är vi idag 92 glada och ambitiösa killar och tjejer som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Västerås. Vi älskar våra medarbetare och lägger stor vikt vid personlig utveckling. Företaget kännetecknas av en framgångsanda.
Beskrivning av arbetsuppgifter:

Key Solutions anställer nya medarbetare löpande i takt med att verksamheten växer. Som administratör hos oss fokuserar du i första hand på att utföra kvalitetskontroller för att säkerställa högsta kundnöjdhet hos alla våra kunder, men du kommer även att jobba brett med frågor inom hela administrativaområdet.
Profil:

Du är utåtriktad, älskar att träffa nya personer och har en bra samarbetsförmåga. Du ser lösningar istället för problem, och möjligheterna i dina dagliga utmaningar. Du gillar att arbeta i högt tempo och klarar av att ha många bollar i luften samtidigt. Du är en god kommunikatör som behärskar svenska språket mycket väl i både tal och skrift, och du har även lätt för administrativa uppgifter. Det finns goda karriärmöjligheter inom bolaget för den som är driven.
Din uppgift:

Vi söker nu medarbetare till vår Quality assurance-avdelning. Din primära arbetsuppgift kommer vara att kvalitetssäkra våra uppdragsgivares kunder. Du kommer även att hjälpa till med övriga administrativa sysslor. Vi strävar alltid efter att hitta lösningar för att säkerställa en högsta kundnöjdhet. Drivs du av nöjda kunder och god service? Vill du vara med och skapa ett team i världsklass? Då är du rätt person.
Kompetens och erfarenhet:

-Vi söker dig som brinner för att hjälpa kunder.
-Du trivs med att ha telefonen som arbetsverktyg och du är en god kommunikatör på svenska i såväl tal som skrift.
- Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.
-Om du har tidigare erfarenhet från kundservice eller sälj, är det meriterande.
Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten & flexibel. Du skapar kontakter & besitter en hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är energisk & älskar utmaningar.

Tjänsten är placerad på Key Solutions Huvudkontor mitt i centrala Västerås.

Kontaktpersoner på detta företaget

Vid frågor maila:,

Vid frågor mailaoss på:,

KeySouth,

Key West,

Marknadsassistent Theresa Flodman

KeySouth,

Key West,

Vid frågor maila:,

WilliamMoulod,
0736-10 59 82
TheréseSvensson, HR-ansvarig
+46700079700

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Key Solutions AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 9 maj 2014

Besöksadress

MUNKGATAN 20 D
VÄSTERÅS

Postadress

Trefasgatan 3
Västerås, 72130

Liknande jobb


Arbetsterapi Mölndal välkomnar administratör!

Arbetsterapi Mölndal välkomnar administratör!

1 december 2021

2 december 2021

Samordnare till Furulunds äldreboende

Samordnare till Furulunds äldreboende

2 december 2021