OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ambitös handläggare till vår kundrelationsavdelning! ServiceFinder är ett ungt företag och våran vardag genomsyras av våra bolagsvärderingar Säljfokus, Resultat, entreprenörsanda, Professionalitet och Roligt.Du kommer att arbeta på vår Backoffice avdelning och ansvara för kundkontakten vid återvinning av kunder.Ditt primära mål och syfte är att minimera antalet uppsägningar genom att vara lösningsorienterad och erbjuda kundera service utöver det vanliga.I tjänsten kommer du även att fungera som handläggare och hålla kontakt med våra underleverantörer, därav ingår det en del administrativt arbete i tjänsten.Som anställd på ServiceFinder kommer du märka av en tempofylld miljö med unga kollegor.Du erbjuds goda förutsättningar till en spännande karriär i ett företag som är på gång att ta klivet utanför sveriges gränser.Det hör inte till det ovanliga att vi arrangerar tävlingar för att du ska ha en extra morot att sträva efter.Du som söker tjänsten har jobbat med kundrelationer eller kundåtervinning/retention-ärenden tidigare, alternativt har du en bakgrund som toppsäljare och vill ta steget vidare i karriären.Du är van att arbeta mot mål, inser vikten av att följa en uppsatt budget och är van vid rapportering.Som person är du målmedveten, serviceminded och tycker om att ha många bollar i luften.Du är lyhörd för kundens behov, van att hantera olika typer av människor och social, förtroendeingivande och har en analytisk förmåga.Självklart så behärskar du både svenska och engelska väl.Vi tycker om dig: -Erfarenhet av savedesk, retention eller kundrelationer -Erfarenhet av försäljning är högt meriterande. Vi tycker extra mycket om dig som: - Har jobbat med kundrelationer inom annonsering, katalog eller närliggande branscher.- Pratar ytterligare ett nordisk språk - Har dokumenterade säljresultat inom kundåtervining. Sök tjänsten genom länken nedan.