Swedbank Pay Söker Customer Adviser

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stabil gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning? Då är vi rätt arbetsplats för dig.



Inom Delivery & Onboarding är vi ansvariga för att leverera en sömlös övergång för kunder, partners och projekt till produktionsfas. Vårt uppdrag är att denna produktionssättning ska ske på ett sätt som är både effektivt och kvalitetsmässigt.

Mer om jobbet: Setup Instore är ett team inom Delivery & Onboarding och består av 8 medarbetare i en sammansvetsad grupp präglad av samarbete och eget initiativtagande. Gruppens huvuduppdrag är att konfigurera betalterminaler och bidra till att våra kunder och samarbetspartners upplever en snabb och enkel process tills att första korttransaktionen kan utföras.

I rollen som Customer Adviser kommer du ansvara för att konfigurera terminaler för både nya och befintliga kunder/partners. Hanteringen sker enligt uppsatta rutiner men samtidigt uppmuntras kreativt tänkande - förslag på förändringar, processändringar och förbättringsarbete. En stor del av arbetet är administrativt men i rollen ingår även att vara ansiktet utåt i form av daglig kontakt via telefon och e-post.

Vi letar efter dig som: Är noggrann och effektiv i ditt arbetssätt och upplever det motiverande att arbeta mot uppsatta mål. Du har en positiv inställning till nya arbetsuppgifter och är lättlärd vad gäller nya system och processer.

Vi tycker det är viktigt att du är engagerad, ansvarsfull och strukturerad samt att du vill fortsätta växa genom att vara en del av PayEx. Du kommer få arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundernas förväntningar.

Vi tror även att de är bra om du har:

- Tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mail.
- Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift i svenska. Ytterligare språk är meriterande.
- Stor förmåga att ta initiativ och trivas med problemlösning.
- God samarbetsförmåga.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med energifyllda och inspirerande kollegor får du vara en del av ett team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Du får vara med och förbättra och utveckla din arbetsplats. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö med kontor i Visby och ett attraktivt förmånspaket.



Vill du bli vår nästa Customer adviser? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid med start snarast eller enligt överenskommelse och gäller längst till och med 2022-10-31. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2021-11-10. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. I denna rekrytering kommer vi använda oss av screeningtester. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Team Manager Joakim Ringström.

Vi på PayEx värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av Cv:n på samtliga kandidater. Vi ber dig även utesluta: namn, bilder, ålder och kön i ditt personliga brev.

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58 SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 10 november 2021

Liknande jobb


Servicerådgivare Sollefteå

13 maj 2024

Skaderådgivare

Skaderådgivare

10 maj 2024

Servicerådgivare

8 maj 2024