Arbetsbeskrivning
Redo att arbeta som svensk kundsupportrepresentant för ett förstklassigt telekommunikationsföretag?
En spännande möjlighet väntar på vackra Kreta, där vår kund står för boende!
Dina ansvarsområden:
Engagera dig med kunder via chat och telefon
Besvara frågor om hur man gör saker
Felsöka och lösa kundproblem
Leverera enastående kundupplevelser
Krav:
Flytande svenska på modersmålsnivå
Avancerade engelskkunskaper
Stark kommunikationsförmåga, mjuka färdigheter och problemlösningsförmåga
Teknisk kunskap och datorvana
Villighet att flytta till Kreta, Grekland
Innehav av EU-pass
Entusiasm för att njuta av en unik upplevelse i Chania
Förmåner:
Konkurrenskraftig månadslön med boende inkluderat under hela kontraktsperioden (Chania, Kreta)
14 löner årligen
Omfattande stöd vid relocation (inklusive flyg till Grekland, hämtning & lämning, och hjälp med grekisk dokumentation)
Heltidstjänst (5 arbetsdagar per vecka, 8-timmarsskift)
Förstklassiga marknadsprovisioner
Möjlighet att lära av det bästa teamet
Utmärkta karriärmöjligheter hos en global branschledare