Swedish Speaking Customer Operations Representative iGaming Industry

Arbetsbeskrivning

Vi söker svensktalande personal till soliga Gibraltar! Söker du efter en ny utmaning? Brinner du för kundsupport, översättning och kasino? Då kanske du är den vi söker!

Om rollen:
Ge professionell och exceptionell support till våra kunder via email, telefon och chatt om till exempel spelfrågor, hjälp med insättningar, utbetalning av vinster m.m.
Maximera medlemsbibehållande genom främjande av olika evenemang, aktiviteter, bonuserbjudanden etcetera.
Maximera intäkter genom att erbjuda relevanta insättningsmetoder
Översättningar för supportavdelningen och eventuellt andra avdelningar i företaget efter behov
Medverkan i projekt vid behov
Testa nya spel, produkter och mjukvaror vid behov
Då du har mer erfarenhet kan du bli ombedd att hjälpa till att träna nya kollegor

Om Företaget
Företaget syftar till att vara marknadsledande inom den globala online spelindustrin, som kan mätas med antalet nöjda medlemmar. Företaget ger kvalitetsunderhållning till personer som gillar spel, genom att ge dem möjlighet att göra det på ett säkert, roligt, rättvist och reglerat sätt. Baserat i Gibraltar så är kundsupport teamet tillgängliga 24 timmar om dagen, 7 dagar i veckan och erbjuder stöd på 11 olika språk via telefon, email och chatt. Företaget har andra kontor runt om i världen och har över 880 fulltidsanställda.

Varför Gibraltar?
Gibraltar har blivit ganska fascinerande för folk att utforska på grund av dess unika läge och politiska situation. För personer som vill bo i ett land som accepterar de flesta stora europeiska valutorna, är Gibraltar ett mer intressant val på grund av sin natur att vara lätt att leva för européer. Det officiella språket är engelska ochGibraltar har ett bekvämt väder med en 12km lång kustlinje. En annan aspekt av att leva i Gibraltar som är unikt är att många personer pendlar dit varje dag genom att korsa gränsen från Spanien.Gibraltar erbjuder spektakulära utsikter och en fantastisk livsstil!

Tekniska Krav för rollen
Bra kunskap om MS Office programmen, inklusive Outlook
Erfarenhet med att använda internet
Bra färdigheter att skriva med tangentbord
Kunskap och erfarenhet
Erfarenhet av kundtjänst
Erfarenhet inom online spelindustrin är önskat

Personliga kvalifikationer
Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga
Bra samarbetsförmåga
Trygg med muntlig kommunikation
Förmågan att visa empati
Stark team player
Tålmodig och diplomatisk

Erbjudande
Flygbiljett betalad på förhand
Första 6 månaderna i företagslägenhet
I 2 år kommer företaget att hjälpa till med en hyreskostnad på 250 pund, skattefritt
Många fler förmåner

Företaget erbjuder dig:
Vår partner erbjuder dig en mångsidig roll i ett innovativt och expanderande globalt företag.

Vänligen skicka ditt CV på engelska till vanessa@nordicjobsworldwide.com

Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-/bemanningsföretag

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Jobs Worldwide AS
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2020
  • Ansök senast: 8 januari 2021

Postadress

Ovre Slottsgate 15B
None

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024