System Support / SAP / Teknisk Support till Duni Group

System Support / SAP / Teknisk Support till Duni Group

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Duni är en marknadsledande leverantör av attraktiva, hållbara, innovativa dukningskoncept, kreativa förpackningar och take away-lösningar till både proffs och konsumenter. Produkterna finns idag på över 40 marknader och är representerade genom varumärkena Duni och BioPak. Idag arbetar det ungefär 2 400 anställda i 24 länder inom organisationen. Huvudkontoret återfinns i Malmö och produktion- samt tillverkningsenheter finns i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Omsättningen för 2018 uppgick till 4,9 miljarder. Duni Group är noterat på NASDAQ Stockholm.

Dunis varumärke bygger på åsikten att varje måltid utgör ett gyllene tillfälle för människor att uppleva en trevlig samvaro. Därför satsar Duni på att skapa Goodfoodmood där människor träffas och umgås.

Arbetsuppgifter:

I din roll som System Support stöttar du linjeorganisationen inom Duni koncernen. Du är baserad i Malmö men ingår i företagets globala IT organisation. Ditt team består av 24 personer och är utsprida geografiskt på de olika kontoren runt om i världen. Här arbetar du med 1:a och 2:a hands systemsupport och andra IT relaterade problem. Du arbetar även med support, administration och konfiguration av nya datorer, mobiltelefoner, skrivare etc.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;
• Hantering av användaradministration och behörigheter i SAP R/3
• Administration och behörigheter i Active Directory
• Fastställa källa av datorrelaterade problem (hårdvara, mjukvara, behörigheter, etc.)
• Monitorering och hantering av IT problem kopplade till systemapplikationer och hårdvara

Du rapporterar till System Manager of System Development & Support IT och ditt dagliga arbete koordineras av teamledaren för System Support.

Profil:

• Kunskap och erfarenhet av support av affärssystem
• Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem
• Goda kunskaper av Windows OS, MS Office, Ipads etc.
• Bra kunskaper inom hårdvara och teknik
• Mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet och kunskap av SAP (starkt meriterande)

Vi ser att du är en person som får energi av att få kontakt med nya människor och trivs med att ha många kontaktytor. Som ett led av ditt arbete pratar du med många olika användare dagligen och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Din styrka ligger i att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra. Du motiveras av att lösa andras problem och du har ett intresse för att dela med dig av din kunskap till andra. För att lyckas i rollen har du en förmåga att handla och agera snabbt. Du är en praktisk och företagsam person som får saker gjorda istället för att skjuta upp dem. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt då du är mån om att göra ett bra arbete. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk Support, Systemsupport, Support, Affärssystem, Supporttekniker, Helpdesktekniker, Tekniker, Servicedesk, Helpdesk, SAP, IT, AD, Active Directory, Windows, Malmö, Heltid, Rekrytering, Hårdvara, Mjukvara, Data, Applikationer

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2020
  • Ansök senast: 4 oktober 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024