OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu en systemadministratör för ett försäkringsbolag beläget i centrala Stockholm. Tjänsten är en bemanning men övergår för rätt person till rekrytering. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av att administrera orderdata från TM-byråer.Kompletera felaktigheter i indatat.Idag är detta en manuel process som skall automatiseras.Du kommer att vara kontaktperson mot TM-byråerna. Exempel på arbetsuppgifter: Att försäkra att alla filer från DM/TM byråer är kompletta och korrekta. Följa upp ofullständiga/felaktiga orderfiler och korrigera dessa. Kontrollera att alla filer innehåller korrekt information innan de körs i systemet. Testa nya kampanjer för att undvika möjliga misstag. Kvalifikationer: Du har utbildning eller motsvarande erfarenhet inom systemutveckling.Databaskunskaper.Erfarenhet från kundtjänst är meriterande.Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i engelska såväl i tal och skrift.Det är viktigt att du har lätt för att ta tag i nya uppgifter och kan arbeta självständigt, men också att du är en team player.Du bör även ha vissa kunskaper om databaser och testning och ha ett brinnande intresse för datorer. Personliga kvalifikationer: Som person är du noggrann,ansvarsfull, serviceinriktad och trivs med att jobba med andra människor. Tjänsten skall tillsättas omgående!!!