Systemägare CRM

Systemägare CRM

Arbetsbeskrivning

Om du är en systemägare som gillar BI och analys kommer du trivas hos oss. Din huvuduppgift kopplat till vårt CRM, Dynamics 365, blir att förstå inflödet till hörselklinikerna med målet att konvertera rätt personer. Du är den som kommer veta mest om vilka våra kunder är och ha djup insikt i deras behov och alla delar av deras kundresa, du ser alltså till att rätt personer får rätt budskap och kommer således vara en mycket viktig person i vårt marknadsteam. Tillsammans med marknadsteamet sätter du relevanta kampanjer och är ansvarig för olika komplexa flöden i vårt CRM-system.


Är det här rätt för dig?
Som person är du systemtekniskt intresserad samtidigt som du brinner för att arbeta med att göra skillnad för människor. Du är, eller vill bli, en skicklig marknadsförings- automationsspecialist med erfarenhet av cross channel marketing automation – vi arbetar med Dynamics 365 och ClickDimensions. Ditt systemintresse har gett dig erfarenhet av digitala plattformar och tekniker i allmänhet som hanterar stora mängder data. Denna kunskap behövs för att kunna göra relevanta segmenteringar av vår databas. Du motiveras av att leverera kvalitet, i tid. Du gillar att arbeta tillsammans med andra människor i en internationell miljö och du kommunicerar obehindrat på engelska.
Med ett genuint system- och människointresse skapar du genom ditt ansvarsområde förutsättningar för organisationen att nå sina mål, och att Audika når ut till de människor som verkligen har nytta av oss.


Ansvar & expertis
Ansvarig för CRM systemet och hantering av kunddatabasen samt data-insamling och rensning.
Analysera kundresan och planera aktiviteter efter behov
Ansvarig för att bygga automatiserade flöden i ClickDimensions och Microsoft Dynamics 365
Ansvar för koordinering med centralt IT support team för att systemet ska leva upp till verksamhetens krav
Har goda kunskaper i både svenska och engelska (både tal och skrift)
Meriterande med kunskaper eller intresse i A/B-testning och multivariabla tester
Goda kunskaper inom Microsoft Office, särskilt Microsoft Excel och Power Point
Är initiativrik, målmedveten och inte rädd för utmaningar
Får energi av att vara social och är bra på att kommunicera med människor på olika nivåer



Mer om tjänsten
Du kommer som Systemägare CRM arbeta på vårt Stockholmskontor och vi önskar att du tillträder så fort som möjligt. Du rapporterar till marknadschefen.


Skicka din ansökan till: Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31/3. Välkommen att skicka in ditt CV och ett personligt brev via e-post till: rekrytering@audika.se


Vid frågor om tjänsten kontakta:
Ezgi Eriksson, Marknadschef, ezer@audika.se, 072-389 33 09
Mona Nyman, HR-chef, mnym@dgs.com


Om Audika
På Audika är vi experter på hörsel och hjälper varje år 10 000-tals människor att höra bättre. Audikas värdegrund bygger på kundfokus, kompetens, innovation och professionalism. Vår vision är att hjälpa fler att höra bättre. Vi lägger stor vikt vid vår expertis inom hörsel och hörselvård. Hos oss hittar du den senaste och smartaste teknologin inom hörapparater och andra hörselhjälpmedel.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontor Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 3 april 2020

Postadress

Löfströms Allé 5
Sundbyberg, 17225

Liknande jobb


20 maj 2024

16 maj 2024

Product Owner

Product Owner

16 maj 2024

Systemanalytiker till Enhet support SDV i Lund

Systemanalytiker till Enhet support SDV i Lund

15 maj 2024