Ta möjligheten att bli en del av vårt växande nätverk inom Officeområdet!

Arbetsbeskrivning

Till våra konsultuppdrag inom Officeområdet söker vi alltid efter vassa personer med fingertoppskänsla för service och med hög arbetsmoral. Vi arbetar branschbrett och våra kunder är av varierande storlek och välrenommerade varumärken. Vi söker både dig som är i början av din karriär samt dig som arbetar på mer kvalificerad nivå. Vi arbetar bland annat med roller som VD-assistent, Projektkoordinator, Office manager och Utbildningsadministratör - vi lägger stort fokus vid att uppfylla såväl dina som kundens krav och genom kvalitativa och noggranna rekryteringsprocesser ökar möjligheten till att matchningen blir optimal!

Start för våra uppdrag är ofta omgående, därför ser gärna att du som söker är tillgänglig för start inom en snar framtid. Uppdragslängd varierar, vanligtvis har våra kunder behov av förstärkning under 6 månader eller längre men även kortare uppdrag samt möjlighet till så kallade hyrköp finns. Det är du som bestämmer vad som passar just dig!

Detta är en öppen annons där du som anmäler ditt intresse har en möjlighet att bli en del av vårt växande nätverk Officeområdet. Vi intervjuar kandidater förutsättningslöst i mån av tid och för att öka dina chanser att komma till oss råder vi dig att även ansöka på de aktuella uppdrag du anser matchar det du söker.



Ditt uppdrag

I den här typen av roll är det vanligt att du utgör en viktig del i organisationen där du stöttar såväl kollegor som chefer med varierande uppgifter, högt som lågt, för att möjliggöra att deras vardag att går ihop och för att verksamheten ska flyta smidigt. Du är spindeln i nätet som arbetar proaktivt för att alltid ligga steget före.

Här är några exempel på arbetsuppgifter som kan ingå i rollen som assistent/administratör/koordinator:



- Sköta beställningar inför möten samt iordningställande av mötesrum
- Skapa PowerPoint-presentationer
- Involverad i planering och koordinering av event – stora som små
- Insamling, sammanställning och administrering av texter och dokument
- Protokollföring vid möten
- Kalender- och mailhantering
- Mötesbokningar
- Planera och boka resor samt sköta reseräkningar
- Fakturering
- Ansvar för lokaler, inköp och trivselfaktorer
- Löpande administration



Din bakgrund

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och administration och som trivs i en supportroll. För att vara framgångsrik i den här typen av roller är du en flexibel och serviceinriktad problemlösare som tar sig an varierande arbetsuppgifter med en positiv och prestigelös inställning. Vidare är du bra på att prioritera, även under stressiga perioder och du levererar i tid utan att tumma på struktur och kvalitet. Du kan komma att hantera konfidentiell information vilket ställer höga krav på din integritet.

Vi ser gärna att du arbetat ett par år i en liknande roll eller rent utav har en gedigen karriär inom området bakom dig och är redo för nästa utmaning. Vidare känner du dig bekväm med att kommunicera på engelska, i såväl tal som skrift och du är en van användare av Officepaketet.



När du blir en av oss

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.



Om du vill veta mer

Vi som arbetar med uppdrag inom Officeområdet är Emelie Sillén (emelie.sillen@wise.se), Marie Bodén (marie.boden@wise.se) och Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@wise.se). Du får gärna kontakta oss om du har frågor.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Sjögren

Anna Colton

Martina Träen

Linnea Nordström

Alexandra Schröder

Sofia Boström

Kajsa Anäng

Barbara Lidholt

Camilla Lundberg

Annika Stålhandske Holm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Garantilön och rörlig del Friskvårdsbidrag 250 kr/mån
  • Konsultuppdrag via Wise Professionals Visstid
  • Publicerat: 14 september 2016

Besöksadress

Box 22109 10422 Stockholm
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


IT-administratör till Saab

IT-administratör till Saab

10 maj 2024

Administratör

Administratör

10 maj 2024

10 maj 2024