Tage & Söner söker en KMA-samordnare/HR-medarbetare!

Tage & Söner söker en KMA-samordnare/HR-medarbetare!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I rollen som KMA-samordnare/HR-medarbetare kommer du att samordna och utveckla KMA-arbetet samt bidra med din kunskap om kvalitet, arbetsmiljö och miljö. Stora delar av ditt dagliga arbete kommer innebära att stötta platschefer i deras projekt rörande kvalitets-, säkerhet-, arbets-och miljöfrågor. En stor del att ditt arbete innebär därför att vara ute och besöka byggarbetsplatserna. Du kommer delta vid interna revisioner, driva förändring- och förbättringsarbete samt ansvara för all tillhörande dokumentation för detta.

Genom omvärldsbevakning säkerställer du att lagar, förordningar samt certifieringar följs. Du är delaktig i arbetet med att utvärdera och utveckla företagets ISO-certifierade verksamhetsledningssystem tillsammans med kvalitetsansvarig.

I rollen kan även rekrytering av yrkesarbetare ingå. Utbildningsadministration är en del av ditt arbete, vilket innebär allt från att säkerställa att medarbetare genomfört rätt utbildningar samt ansvarar för all administration gällande giltighet och inventering.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, kontorstider, måndag till fredag. Du arbetar tillsammans med många trevliga kollegor med utgångspunkt i Varberg men arbetet sker även i Halmstad Falkenberg och Smålandsstenar.

Om dig
Vi söker dig som har relevant utbildning alternativt arbetslivserfarenhet inom KMA samt HR. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en likande roll.
Rollen som KMA-samordnare/HR-medarbetare kräver att du är social och självständig person som skapar dina egna förutsättningar. Vidare är du en engagerad person med god förmåga att utföra ditt arbete på ett strukturerat organiserat och välplanerat sätt. För att lyckas och trivas i rollen gillar du kombinationen av socialt arbete på fält kombinerat med omfattande administrativa dagar.

Du har god vana att arbeta i affärssystem samt grundläggande kunskapar inom arbetsmiljö och arbetsrätt. Du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Körkort B är ett krav för tjänsten.

Om Tage & Söner
Tage & Söner är en familjeägd företagsgrupp med verksamhet inom byggentreprenad, byggservice och fastighetsförvaltning. Företaget har en stark och lokal förankring i västra Sverige med kontor i Smålandsstenar, Halmstad och Varberg. De startade sin verksamhet 1959 och har idag i koncernen totalt omkring 200 medarbetare. Företaget har den samlade kompetens, de resurser och den erfarenhet som krävs för att bygga handfast verklighet utifrån behov, idéer och drömmar.

Om anställning och ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse med en anställning direkt på Tage & Söner.

Företaget har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Rekryteringsarbetet sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sigrid Håkansson via sigrid.hakansson@adecco.se 0736 84 77 73. Vänligen bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb

Personaladministratör

23 augusti 2010

28 april 2010

23 mars 2010

29 april 2010