Team Manager sökes till Telenor support!

Team Manager sökes till Telenor support!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att leda ett team?

Passa då på att söka dig till Telenor-teamet. Telenor support söker just nu en engagerad ledare till att förstärka sin ledningsgrupp med!

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller coach, eller kanske dig som sitter i en kundtjänst- eller serviceroll men är redo för nästa kliv i karriären. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad till att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Är du dessutom en person som är glad och trevlig, drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra, då är det dig vi söker!

OM TJÄNSTEN SOM TEAM MANAGER

Som Team Manager har du i uppgift att leda och coacha ett team som är i linje med företagets värderingar och affärsmål. Du leder dina medarbetare och skapar förutsättningar för att de ska kunna leverera försäljning, kundnöjdhet och service i världsklass. Du arbetar kontinuerligt med feedback från kunder och kvalitetssäkring av samtal för att kunna coacha och utveckla dina medarbetare på bästa sätt. Du är även en nyckel till att skapa ett arbetsklimat där alla dina medarbetare trivs och mår bra. Vidare arbetar du proaktivt för att hela tiden utveckla verksamheten.



VI SÖKER DIG SOM...

Har en hög social förmåga och har lätt för att motivera och inspirera andra. Du har god förmåga att se andras behov och är öppen mot din omgivning. Som ledare behöver du även ha en hög nivå av professionalism och du bör kunna hantera snabba förändringar. Du arbetar självständigt och strukturerat och du får dina medarbetare att nå- och överträffa sina mål! Vi söker dig som är driven och älskar utmaningar! Vidare söker vi även dig som har:

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga
- Har tidigare ledarerfarenhet, gärna inom liknande bransch




MERITERANDE:

- Kunskap inom arbetsrätt
- COPC kännedom
- Erfarenhet av att coacha inom försäljning
- Ledarutbildning
- Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
- Arbetslivserfarenhet av telecom/nätverksteknik




START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Umeå, distans

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under kundtjänstens öppettider. Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-30

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2022
  • Ansök senast: 28 januari 2023

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024