OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en inspirerande och initiativrik Team Manager till Webhelp Nordic i Stockholm där du kommer jobba för ett av våra uppdrag, Electrolux.
Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller som känner att det är dags att ta nästa kliv upp till att bli en ledare. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Som Team Manager har du ansvaret för resultat och utveckling inom ditt team där vi lägger stor vikt vid din förmåga att motivera andra och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager för uppdraget.
Om tjänsten
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande kundnöjdhet samt försäljning. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta dina Advisors i sitt dagliga arbete med även främja deras utveckling inom kundbemötandet via telefon och mail. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.
Vi söker dig som
Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar och är lösningsorienterad.
Du tycker om att jobbba med resultat, ärr målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.
Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Krav för tjänsten:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska och engelska.
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
• God datorvana, lätt för att lära nya datorsystem och applikationer.
• Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
• Dokumenterad ledarerfarenhet.
Meriterande är:
• Kunskaper i svensk arbetsrätt
• Ledarutbildning
• COPC-kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning/kundtjänst
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Östersund, Umeå och Norrköping. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Om jobbet
Region
Stockholm
Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Arbetstider: varierande mellan måndag-fredag 07:30-18:00
Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000