OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Boxer Boxers affärside är att erbjuda attraktiva programpaket och mervärdestjänster till ett konkurrenskraftigt pris genom en vanlig TV-antenn.Boxers roll är att paketera innehåll och därigenom erbjuda allmänheten ett utökat utbud av TV.Boxer startades i oktober 1999, har drygt 60 anställda och ägs av Teracom och riskkapitalbolaget 3i.Arbetsuppgifter Din huvuduppgift är att genom att leda och coacha våra medarbetare på kundservice öka försäljning vid inkommande samtal.Ditt ansvar blir att uppnå de säljmålensom du och vår kanalansvarig sätter upp.Du skall skapa en stark säljkultur genom att öka fokus på olika erbjudanden och produkter kopplad till säljtävlingar och aktiviteter.Du skall aktivt följa upp resultat och Du bör även utbilda våra medarbetare i sälj och samtalstaktik. Företaget kännetecknas av hög aktivitet och det är viktigt att Du uppskattar att arbeta i ett högt tempo.Du reagerar positivt på utmaningar och har en öppen attityd.Du gillar att arbeta med människor och coacha andra till att göra en bra insats.Att vara kommunikativ och ha god förmåga att snabbt följa upp är en förutsättning för att kunna lyckas i rollen. Vi tror att Du: .har ett brinnande och genuint intresse för försäljning..är trygg i dig själv och tycker om att skapa resultat genom andra..är en auktoritet som samtidigt är ödmjuk och bra på att lyssna..har massor av energi och kreativitet och vågar bjuda på dig själv!.har dokumenterat god säljerfarenhet Då intervjuer sker löpande, rekommenderar vi att Du inte dröjer med din ansökan.