Teamleader

Arbetsbeskrivning

Verksamhetsbeskrivning

Teleperformance är ett outsourcing företag som tillhandahåller service för några av de största uppdragsgivarna inom telecom samt mjukvarubranchen.


Arbetsuppgifter

Teamleaderns roll är att leda 15 Kundservicemedarbetare i deras vardagliga arbete. Rollen går ut på att säkerhetsställa målen som uppdragivarna kräver utav företaget. Arbetet är att kunna motivera, påverka och leda det arbetet som kundservicemedarbetarna har som uppgift att utföra. 80 % av tjänsten är att vara närvarande med medarbetarna på produktionsgolvet 20% av tiden är administration och utvecklingssamtal samt liknande uppgifter.




Utbildning/Erfarenhet

Vi ser gärna att du har någon form utav ledarskapsutbildning alternativt har du tidigare i ditt yrkesliv haft som uppgift att leda.

Som person ser vi dig som har ett lösningfokuserat positivt förhållningsätt. Vi ser gärna att du har en inneboede drivkraft kanske har du ett brett socialt kunnande samt att du kan se helheten i vad som behäver göras i en arbetsprocess.
Du skall kunna ställa krav och stå fast vid dina beslut.
Vi ser gärna dig som proaktiv i att kunna se och lösa problem innan de kan dyka upp. Självfallet så ska du gilla att arbeta med människor som focus och att få dessa att se möjligheter i vardagen.

Sammanfattning

Besöksadress

Faxholmsgatan 3
None

Postadress

Faxholmsgatan 3
SÖDERHAMN, 82650

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006