OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GoExcellent i Kalmar söker en Teamleadar till ett av sina kundtjänstuppdrag. Tjänsten som Teamleader kommer att inbegripa coachning, utbildning, introduktion av nyanställda, medlyssning, statistikföring, medarbetarsamtal, uppföljningar och verksamhetsplanering, rehabilitering m.m. Som Teamleader har du ansvaret för leveransen i ditt team och därmed har du relativt fria händer till att utveckla ditt team och dina medarbetare.Du rapporterar till Operation Manager. Du är en driven person med erfarenhet ledarskap.Du är en strukturerad, analytisk person som kan hantera snabba förändringar. Det är meriterande om du har erfarenhet av ledarskap.Du har även en mycket god social och verbal förmåga.God datorvana är ett krav samt goda kunskaper i MS Office.Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska.Övriga språkkunskaper är meriterande. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Tillsättning enligt överenskommelse, önskvärt per omgående.Tjänsten är ett vikariat. GoExcellent är det första callcenterföretaget i norra Europa som tillhandahåller proaktiva tjänster som skapar kundlojalitet och ökar försäljningen.Vi hanterar årligen 20 miljoner kundinteraktioner och omsätter drygt en miljard kr med 3 000 medarbetare i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Belgien och Holland.Se www.goexcellent.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Malmer
Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson
Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist
Josephine Olsson
Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson
Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000