TEAMLEDARE - KUNDSERVICE

Arbetsbeskrivning

Tomra är världens ledande leverantör och operatör av system för mottagning av dryckesförpackningar med huvudkontor i Oslo. Vi har totalt ca 2500 anställda i hela världen, varav 50 arbetar i Sverige. Tomra är ett modernt och lönsamt företag i en spännande framtidsbransch. Vi har en stimulerande kundfokuserad arbetsmiljö med en hög teknologisk nivå. Vi söker en engagerad ledare/medarbetare som har förståelse för och erfarenhet av kundservice. Din uppgift blir att: * Leda och motivera gruppen * Tidsplanera, bevaka och följa upp service och installationsuppdrag för våra tekniker * Ansvara för bemanningsplanering * Se till att rutiner efterlevs och att vi håller en hög servicenivå på ett kostnadseffektivt sätt Du måste vara bra på att organisera och ha "split vision", vara flexibel men samtidigt konsekvent med att driva igenom planerade projekt och förbättringar. Vi ser självklart att du har en genuin känsla för service och gillar att arbeta i en miljö med högt tempo. Eftersom arbetet har såväl administrativ som teknisk karaktär, är det en stor fördel om du känner dig "hemma" i en teknisk miljö. Vi erbjuder dig en utvecklande roll i en framtidsbransch tillsammans med ett trevligt gäng. Blev du intresserad? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan med CV senast 16 oktober 2007. Besök gärna vår hemsida: www.tomra.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tomra Systems AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 oktober 2007
  • Ansök senast: 16 oktober 2007

Postadress

Djupdalsvägen 32
Sollentuna, 19251

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023