Teamledare och ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Hill-Rom är en världsledande medicinteknisk koncern som finns i 80 länder och har 6500 anställda.Sedan hösten 2008 ingår det svenska patientlyftsföretaget Liko i koncernen.I Sverige/Norden möter vi kunderna med en gemensam organisation.Inom koncernen utvecklar, tillverkar och marknadsför vi medicinteknisk utrustning, i huvudsak patientsängar, tryckavlastande madrasser, personlyftar och lyftselar för användning vid sjukhus, äldreboenden och inom hemvård.Vårt nordiska huvudkontor är placerat i Luleå och vi har lokalkontor på åtta platser i Sverige samt två i Norge, inom denna del av vår verksamhet arbetar ca 50 personer.Läs mer på www.hill-rom.se och www.liko.se Vi söker nu till vårt huvudkontor i Luleå Teamledare och ordermottagare till vår kundservice Norden Du kommer att dela din tid mellan att leda ett kvalificerat team inom kundservice med ordermottagare, servicekoordinatorer och projektsamordnare, totalt 6 personer, och att själv jobba som ordermottagare.Att arbeta som ordermottagare hos oss innebär att du hanterar beställningar från kunder i hela landet. Du arbetar omväxlande med ordermottagning, orderregistrering, fakturering, kontroll av leverantörsfakturor, rådgivning och problemutredning.Verktygen vi använder är dator och telefon. Du som söker det här jobbet bör ha erfarenhet som ledare samtidigt som du ska vara en duktig administratör, engagerande, noggrann, ansvarstagande och företagsam.Det är en stor fördel om du arbetat med ordermottagning tidigare och är van vid att självständigt söka svar och lösningar på olika frågor.Vi har mycket inkommande beställningar och därför är det viktigt att du självständigt kan prioritera och hålla koll på många delar i en arbetsprocess samtidigt.Eftersom du kommer arbeta i ett internationellt företag så är det ett krav att du har goda kunskaper i engelska. Meriterande om du har erfarenhet av lageradministration och rutiner kring inventering.När du börjar kommer du praktiskt introduceras i våra arbetsprocesser och system parallellt med utbildning i vårt produktutbud.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning, tillträde så snart som möjligt.Låter det här intressant?Din skriftliga ansökan vill vi ha senast 10 december.

Kontaktpersoner på detta företaget

Service Manager Per Axelsson
070-5782011
Personalchef Jonas Jones
0920-474715

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Liko AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 november 2010
  • Ansök senast: 10 december 2010

Besöksadress

Nedre Vägen 100
None

Postadress

None
LULEÅ, 97592

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023