Tech Lead till plattformsteam inom offentlig sektor

Tech Lead till plattformsteam inom offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Beskrivning av roll

Som tech lead i kundens plattformsteam kommer du att tillsammans med teamet vidareutveckla integrationsplattformen, och sätta upp utvecklingsstandarder och rutiner för att stötta utvecklingsteamet i sitt dagliga jobb. För just denna roll ser vi därför att du är analytisk, har en god kommunikativ förmåga och kan se saker och ting ur ett helhetsperspektiv.


Detta uppdrag och roll ställer krav på följande:

- utbildad civil- eller högskoleingenjör
- minst 10 års erfarenhet inom systemintegration
- minst 7 års erfarenhet av messaging services (jms, ems, mqtt, amq m.m.)
- minst 5 års erfarenhet av design och utveckling av integrationer i en integrationsplattform (t.ex. AnyPoint, IBM Sterling B2B Integrator, Tibco API & Integration, AWS eller liknande
- minst 2 års erfarenhet av Mulesoft AnyPoint
- MuleSoft Certified Developer
- minst 2 års erfarenhet av API Management
- minst 2 års erfarenhet inom design och utveckling av HTTP REST API-e med RAML/YAML/Swagger
- minst 2 års erfarenhet av informationsmodellering
- minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som lösningsarkitekt
- minst 2 års erfarenhet av Configuration Management och provisionering med Terraform eller Ansible
- minst 5 års erfarenhet av java/C#-utveckling
- minst 2 års erfarenhet av att jobba i agila team
Det är meriterande (dock inget krav) om du har tidigare erfarenhet av arbete inom Managed File Transfer (MFT) och erfarenhet av arbete med flytt av API-er.
Denna tjänst avser en heltidsanställning tillsvidare med utgångspunkt i Stockholm. Denna tjänst kan erbjuda viss möjlighet till distansarbete.

Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.


Varmt välkommen med din ansökan!

Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2022
  • Ansök senast: 2 december 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Dutch (NL) Internet Safety Evaluator

Dutch (NL) Internet Safety Evaluator

7 maj 2024

7 maj 2024

Online Data Analyst Belgium - Dutch Speakers

Online Data Analyst Belgium - Dutch Speakers

7 maj 2024