Tech Support Specialist

Tech Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Vi är i början av vår internationalisering och definierar nu teamet som ska bygga vår framgång och bidra till framtidens hållbara energiförsörjning. Våra beslutsvägar är korta och det finns stora möjligheter att utvecklas inom företaget och att vara med och påverka din egen och företagets framtid.

Genom vår molntjänst hjälper du våra kunder med felsökning och problemlösning av sitt solcellssystem. Du kommer arbeta med kunniga kollegor och ni hjälper våra kunder att få ett problemfritt solcellssystem ägande. Ni kommer tillsammans ge den bästa 2nd line supporten och tekniska rådgivningen till slutkunder och installatörer som bara möjligt.

Vi söker dig med god kommunikations- och serviceförmåga som vill arbeta nära våra kunder och som vill vara med och utveckla Ferroamp. Som person tror vi att du är ansvarstagande, driven och lösningsorienterad. Du tycker om att arbeta i team och att samarbeta för att nå ett gemensamt mål.

Men viktigast av allt är att har ett stort intresse av solceller, energilager och förnybara energikällor, du vill vara med på vår resa till en ny grönare värld.

Du behärskar svenska, engelska kanske tyska eller något annat språk. Din datorvana är god och kunskap om IT och nätverk har du med dig.

Har du erfarenhet av elinstallationer, energi, elkraft, IT eller data är det en fördel och kommer underlätta när du stöttar våra kunder.

Välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ferroamp
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Liknande jobb


19 maj 2024

17 maj 2024