Technical Customer Support / Teknisk support till välkänt telekomföretag

Technical Customer Support / Teknisk support till välkänt telekomföretag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Företaget verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Företaget söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Jönköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som teknisk support ansvarar du för att supportera stora företagskunders användare. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och du hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon, där exempel på ärenden är behörighetsfrågor, problem med att öppna filer och att återställa program samt förlorade data. Du tillhör ett team och avdelningen präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och stor kunskap kring produkterna. Här erbjuds du att arbeta gentemot stora företagskunder i ett team med kompetenta kollegor, där ni arbetar tillsammans för att skapa en god kundnöjdhet.

Profil:

• Eftergymnasial utbildning inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Meriterande är kunskaper i Cisco, server, applikationsutveckling samt routing/switching
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat

Vi tror att du som söker trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera en kundanpassad och effektiv lösning. Vidare ser du ett värde i att arbeta i team tillsammans med kollegor och du har förmågan att hålla vad du lovar gentemot andra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: supporttekniker, support, tekniker, teknisk support, IT, IT-supporttekniker, data, telekom, kundservice, cisco, server, applikationsutveckling, routing/switching, heltid, telekom, Jönköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2020
  • Ansök senast: 4 september 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024

8 maj 2024