OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett snabbväxande internationellt företag?Artificial Solutions bygger automatiserade kundtjänstlösningar som gör det möjligt för människor att få avancerad hjälp direkt genom att ställa frågor på vanligt språk via webb, telefoni eller e-mail.Vi är specialiserade på Customer Service Optimisation (CSOT), med kunder i både den privata och offentliga sektorn.Några exempel på våra kunder är IKEA, EON, Telenor, Tele2, Tullverket och det Slovenska Skatteverket.Vi finns i 24 länder och på 20 språk. Vi är för närvarande cirka 120 anställda.Våra kontor ligger i Barcelona, Madrid, Stockholm, Hamburg, Amsterdam, London, Köpenhamn and Paris.I och med att vi expanderar kommer vi snart öppna kontor i Tokyo, Milano, Ljubljana och USA.Vi söker nu en Technical Support Engineer som kommer att jobba med intern IT och support av NTR programvaran.Placering är på vårt kontor i Barcelona.Arbetsuppgifter: .Stödja personal och kontor i dagligt arbete . Kommunicera IT-problem . Hålla ordning i kontorets IT-infrastruktur . Administrera intranätet . Ta hand om ärenden och frågor från våra kunder och internationella agenter . Dokumentera och rapportera till supportgrupperna hos våra partners.Den idealiska kandidaten bör ha följande karaktärsdrag och erfarenhet: .Arbetar bra både självständigt och i grupp . Tycker om förändringar . Empatisk . Bra på att kommunicera . Stresstålig .Erfarenhet av teknisk support . Kunskap av internetprotokoll och nätverkstopologier (proxies, routers, brandväggar, NAT servrar).. Modersmål i svenska eller norska och engelska flytande i både tal och skrift.. Kunskap i fler språk är meriterade då många internationella kontakter förekommer.Välkommen att titta på våra websidor: www.artificial-solutions.com och www.ntrglobal.com Låter detta intressant?Skicka in ansökan snarast då vi gör urval löpande.Glöm inte att dokumenten ska vara på engelska.