OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicedesk IT mitt i Stockholm city IDE är ett stabilt företag som har tillväxt inom drift och support för medelstora organisationer. Från vårt Supportcenter på Vasagatan ger vi kvalificerat IT-stöd till över 15.000 företagsanvändare (ej privatpersoner).De flesta av våra kunder arbetar i Microsoft-miljö vilket innebär Windows, Office och Exchange. Vår 1st line har en mycket hög lösningsfrekvens - vi vill att kunden i de flesta fallen ska få sin lösning direkt från 1st vilket ställer krav på kunskap och goda verktyg. Vi behöver nu förstärka vårt Supportcenters 1st line med fler kvalificerade och duktiga medarbetare. Inom IDE är vi stolta över att vara en liten organisation där varje kund tas om hand på ett personligt sätt och där varje medarbetare lär känna våra kunder. Vår 1st line är ytterst viktig för företaget och det innebär att det blir även du som arbetar där. Önskemål som vi har: - Brinna för kundservice - Grundkunskap i Microsofts vanligaste produkter - Mycket god svenska i tal och skrift - Erfarenhet av Servicedesk/Helpdesk - Gilla högt tempo och gilla att spela i ett lag Vi vill ha din ansökan snarast och intervjuar löpande.Endast e-post ansökningar tas emot.Tillträde är snarast eller efter överenskommelse.