Tekniker 2nd line

Arbetsbeskrivning

[ Har du datorvana och goda kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer?Är du en person med hög servicekänsla som tycker om att ha kontakt med och hjälpa människor?Fujitsu Services söker 2nd line supporttekniker till vår Service Desk på Lidingö Ditt arbete kommer att gå ut på att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder.Du kommer att bistå dina kollegor med dina djupgående tekniska kunskaper och tillsammans med dem arbeta för att lösa kundens problem så snabbt som möjligt.Servicedesken kommer att vara bemannad 24 timmar om dygnet, 365 dagar per år.Supporten kommer att bedrivas på ryska, danska, finska, engelska och svenska.Vi söker dig som har mycket god datorvana och dokumenterad tidigare erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post.Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har en väl utvecklad känsla för service.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Services AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 april 2008
  • Ansök senast: 28 maj 2008

Liknande jobb


WINDOWSTEKNIKER

4 juni 2024

4 juni 2024

Cloud Konsult till Telia Cygate

Cloud Konsult till Telia Cygate

3 juni 2024

Linuxtekniker

Linuxtekniker

31 maj 2024