Tekniker med servicekänsla

Arbetsbeskrivning

Komet söker för kunds räkning supporttekniker. Företaget arbetar med att hjälpa flera välkända organisationer med deras IT-miljöer. Här kommer du att arbeta med att hjälpa företagets kunder med deras tekniska problem via telefon, e-post och web. Svårare tekniska problem överlämnas till specialister. Du får chansen att arbeta på ett företag som ligger i teknikens framkant och har möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och på det personliga planet. Ett roligt arbete för dig som brinner för teknik och service. Är du den vi söker? Vi söker dig som har en utbildning med inriktning mot it/data då företrädesvis nätverk och drift. Meriterande är om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. För att du ska vara intressant för tjänsten vill vi att du har kunskaper i: Microsofts produkter Active directory SQL Server Citrix Som person är du serviceminded, driven och du kan arbeta självständigt såväl som i team. Du har ett genuint IT-intresse och tycker det är roligt att lösa problem. Du är personen som vännerna ber om hjälp med sina datorer och du är inte främmande för att sätta upp ditt egna nätverk hemma. Information om uppdraget Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, t.o.m. 30/11 Arbetstid: Dagtid Lön: 120:-/timme Referens: KCCA Detta är ett uppdrag som ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Komet och uthyrd till vår kund för rätt person finns goda möjligheter till fast anställning hos kund.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 maj 2010
  • Ansök senast: 26 juni 2010

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010