OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Tillsammans med företaget skapar vi processer som underlättar för dig som vill rekrytera eller bemanna för att klara och överträffa satta mål. Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst. Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre. Vi söker nu en Second-line tekniker till vår framgånga kund, som är ett av landets ledande IT-företag inom support med 19 000 medarbetare i 16 länder och ca 140 medarbetare i Sverige. Förtaget har över 40 års erfarenhet av planering, utveckling och drift av effektiva IT-lösningar för stora verksamheter. Tjänsten innebär arbete med support i second-line, du tar emot och löser ärenden som kommer in via telefon, e-post och webb. Utöver att lösa problem dokumenterar du ditt arbete och förmedlar din kunskap vidare till dina kollegor. Du kommer att arbeta i ett kundteam dedikerat mot ett antal kunder. Personliga egenskaper som värdesätts är god pedagogisk förmåga, ansvarsfullhet, ordningssinne och förmåga att förstå kundens behov. Vidare vill vi att du har: - Erfarenhet av supportarbete, remote och via telefon - Goda kunskaper i slutanvändarsuppport - Goda kunskaper om Microsoft serverplattform, Citrix och Active Directory. Har du dessutom erfarenheter inom SQL, Exchange, First Class, nätverksskrivare/printserver, backup/SAN, hård- och mjukvara samt Lotus Notes/Domino ser vi det som meriterande. Du behöver kunna svenska och engelska. Då tjänsten ska tillsättas omgående, träffar vi kandidater löpande. Skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan!