OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
QWORK Sweden AB
Kundföretaget
Qwork söker för kunds räkning en tekniskt kunnig kundtjänstmedarbetare för arbete på deltid (50%) med start i november. Vår kund är stor återförsäljare av konsumentprodukter inom Norden med ett brett utbud inom bland annat hemelektronik, vitvaror, kläder, böcker, CD, dvd och dataspel.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär att ta hand om kunders förfrågningar kring deras lagda beställningar via mail, chatt och telefon. Ditt arbete är ge kunden teknisk support samt hantera inkommande reklamationsärenden. Din uppgift är att se till att kunden får den hjälp som behövs och blir nöjd med ditt bemötande.
Din profil
Vi söker dig som är väldigt kunnig inom teknik och vill utvecklas inom detta kunskapsområde. Du gillar att ha många bollar i luften och klarar av att hantera mycket information på samma gång. Arbetet kräver att du med stor noggrannhet kan följa skrivna rutiner och mallar då vissa reklamationsärenden hanteras på specifikt angivet sätt. Som person är du kunnig och informationssökande samt har ett logiskt tänkande.
Vi ser att det är ett stort plus om du har jobbat med teknisk support tidigare, men är du tekniskt lagd eller har ett stort hobbyintresse för elektronik och teknik är du även varmt välkommen med din ansökan.
Vårt företag
Qwork är bemanningsföretaget som hjälper Dig att hitta rätt väg på arbetsmarknaden. Vi finns verksamma inom de flesta affärsområden, exempelvis IT, handel, industri och administration. Vår vision är att vara det kvalitétsledande bemanningsföretaget för våra kunder och konsulter. Vill du läsa mer om oss och vad vi kan erbjuda, gå då in på vår hemsida www.qwork.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Carlsson
Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell
Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell
Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899