OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi medarbetare till en avdelning som hanterar teknisk support hos vår kund i Karlskoga.Arbetsuppgifterna innebär support via telefon, där du tar emot samtal och hjälper kunder med tekniska frågor.Vi kan erbjuda dig en trygg anställning på en stor arbetsplats och du kommer att genomgå en omfattade introduktionsperiod med utbildning vid uppdragets start.Arbetstiden är varierande med dagtid, kvällar samt helger.Du får bra arbetslivserfarenhet hos ett av Sveriges största företag, nya bekantskaper och ett roligt och lärorikt jobb!Du som söker tjänsten har mycket god telefon- och PC-vana och gärna tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst/teknisk support.Meriterande är om du har en gymnasieutbildning med teknisk inriktning eller motsvarande.Goda kunskaper och ett brinnande intresse för datorer, internetfunktioner samt nätverksutrustningar såsom t.ex. modem, routrar och brandväggar är ett stort plus.Som person är du serviceinriktad och tycker att att lösa problem.Du är engagerad, tålmodig samt ansvarsfull.Du tycker om att ta dig an nya utmaningar och att försöka se möjligheter.Självklart har du en positiv inställning och trivs att arbeta både självständigt och i team.Är du intresserad och har de rätta kvalifikationerna?Rekryteringen påbörjas omgående så vi välkomnar din ansökan omgående. På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling.Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden.Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag!