OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swebygg gruppen är en växande företagsgrupp med över 150 anställda och en omsättning på långt över 300miljoner med verksamheter inom it och bygg samt bemanning. Vi är verksamma i Sverige och Norge.
Vi söker 6 stycken teknikspecialister/servicedesk support.
Uppdrag:
Förstärkning av Servicedesk.
Som teknikspecialist innebär att du ingår i team för ett eller flera objekt och rapporterar till ansvarig teamledare. Ditt uppdrag är att aktiviteter utifrån fastställd och godkänd plan säkerställa att verksamheten får det teknikstöd som efterfrågas samt att tillse att förändringarna passar in i den befintliga tekniska miljön.
Uppdraget ingår som en del av teknikleveranserna inom centrum för informationsteknik och medicinsk teknik. Rollen kan också innebära medverkan i flera olika projekt och uppdrag inom regionen.
Kompetenskrav:
Relevant akademisk utbildning/erfarenhet inom it och slutanvändarsupport.
God grundläggande teknisk kompetens och har förmågan att lyssna, analysera och skapa förtroende och engagemang på alla nivåer i en organisation"
Arbetat 1-2 år i liknande roll
Startdatum: Omgående.
Plats: På plats i Umeå. Vi erbjuder en standard arbetsplats inkl utrustning, så som dator och skärm mm. Ev rese-, logi-, eller andra tillkommande kostnader står vi för om du ej bor i närområdet.
Arbetstid: 100 %
Språk: Svenska
Vänligen ansök direkt via vårt system med:
- ditt uppdaterade CV på svenska (Word)
- Lönanspråk
- information om när du är tillgänglig för att påbörja uppdraget
- Motiveringen som beskriv varför just du är lämplig för detta uppdrag - hänvisa till tidigare konsultuppdrag, anställningar, utbildningar och personliga egenskaper.
Intervju:
Kan vid behov bli kallad till intervju för fastställande av kvalificeringskrav.
Sista ansökningsdag:
Sista ansökningsdag är 2025-03-04.
Nödvändiga färdigheter:
Drift och support
1st line support
IT support
Teknikspecialist
servicedesk
Det går bra att söka uppdraget som konsult dvs f-skattare.